Fiecare manager dorește să angajeze în companie cel mai bun candidat - calificat, experimentat, dedicat - piesa potrivită pentru a completa perfect puzzle-ul.
Totul începe cu compunerea anunțului de angajare.
Renunță la metoda mediocră "copy-paste " și creează propriul conținut al anunțului. Vei evita astfel să îți încarci căsuța cu multe CVuri inutile pentru jobul oferit.
În primul rând, începeți cu descrierea responsabilităților. Când cineva își caută un loc de muncă, este interesat dacă se potrivește cu ceea ce implică activitatea pe care urmează să o desfășoare.
Nu începeți anunțul de angajare prin descrierea companiei.
Descrierea responsabilităților trebuie să fie cât mai exactă, scurtă, pe înțelesul potențialilor candidați.
Personalizați-vă anunțul!
De multe ori, un anunț de angajare postat anonim, fără a se specifica numele sau domeniul de activitate al companiei, nu atrage interesul candidaților și aceștia aleg să nu trimită CV-ul.
Un anunț de angajare al McDonald's din Suedia spunea că sunt deschiși să angajeze persoane de orice naționalitate și cu orice fel de experiență. În loc de orice altă descriere, au ales să povestească despre faptul că lucrează cu 95 de naționalități.
Fă-ți propria poveste pentru a atrage atenția asupra companiei, astfel crescând șansele ca cei mai buni candidați să își arate interesul față de jobul oferit!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu