29 oct. 2014

Dress code = imaginea companiei

Obiectivul companiei în stabilirea unui dress code este de a face ca angajații să se simtă confortabil la locul de muncă.
Imaginea companiei este reprezentată prin angajații ei în fața clienților sau viitorilor angajați.
Hainele cu mesaje sau poze ce pot afecta colegii nu sunt recomandate. Logo-ul companiei imprimat pe haine poate fi un avantaj pentru aspectul general.
Sunt permise cămăși, bluze casual, sacouri, pulovere. Nu sunt permise bluzele transparente, decolteuri adânci, bluze cu umerii goi.
Pantalonii trebuie să fie lungi, eleganți, iar fustele și rochiile să aibă o lungime care să te facă să te simți confortabil când stai jos (indicat este ca lungimea să fie în jurul genunchiului). Nu se acceptă pantaloni scurți, pantaloni sport, blugi, fuste mini, fuste sau rochii foarte strâmte.
Pantofii sunt cei mai potriviți, atât pentru femei, cât și pentru bărbați. În general, companiile optează pentru pantofi eleganți, nedecupați în față. Nu sunt permise sandalele, papucii, șlapii, pantofii sport.
Accesoriile trebuie să fie cât mai discrete, să completeze plăcut ținuta vestimentară. Nu se vor purta cercei mari sau lungi, mărgele sau coliere foarte mari, piercing la vedere.
Culorile se preferă a fi neutre, pastelate, indiferent că e vorba de haine, de încălțăminte sau de accesorii. Nu se vor folosi culori sau nuanțe puternice.

O regulă importantă ce trebuie respectată în orice companie ce impune un dress code este aceea ca cei din conducere, în primul rând, să respecte aceste reguli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu