11 dec. 2014

Ce fac angajatii in timpul unui conference-call

Conference-call-ul este foarte necesar pentru management cand vine vorba de angajatii la distanta sau cei mobili. Dar cat de multa atentie primesti in cadrul acestor apeluri telefonice? 
Este greu sa mentii atentia unei persoane in timp ce sta la birou, dar este aproape imposibil sa captezi atentia total cand angajatii primesc apelurile telefonice in timp ce sunt:
- in toaleta unei benzinarii;
- la locul de joaca dintr-un fast-food;
- in sifonierul unui prieten in timpul unei petreceri;
- in spatele bisericii in timpul unei nunti;
- pe strada in timp ce isi cauta cainele pierdut;
- intr-o cabina in timp ce probeaza cateva haine.

Cine ar accepta un apel telefonic din aceste locatii? Unii angajati! Rezultatele au reiesit in urma unui studiu realizat de InterCall pe 500 angajati.

Top 10 lucruri pe care le fac oamenii in timpul convorbirilor telefonice, conform studiului:
1. Au alta preocupare - 65%
2. Trimit emailuri - 63%
3. Mananca sau gatesc - 55%
4. Merg sa se odihneasca - 47%
5. Trimit mesaje - 44%
6. Verifica retelele de socializare - 43%
7. Se joaca pe calculator - 25%
8. Cumparaturi on-line - 21%
9. Preiau alt apel telefonic - 6%

Totusi, ai prefera ca angajatii tai sa faca aceste lucruri decat urmatoarele:
  • Intrerup convorbirea fara sa anunte - 39%
  • Adorm in timpul convorbirii - 27%
  • Pun un prieten sa preia convorbirea in locul lor - 5%

Care este solutia?
Deja aveai o idee ca este mai dificil sa faci angajatii sa se concentreze in timpul unui conference-call decat in timpul unei sedinte fata in fata, dar cel mai probabil nu ti-ai imaginat ca pot face asemenea lucruri in timpul convorbirilor.
Problema cu conference-call-il? Este o experienta 100% audio.
Cu alte cuvinte, sunt sanse mult mai mici sa captezi atentia angajatului in timpul unui apel telefonic bazat doar pe partea auditiva. Asadar, video-call-ul ar putea fi solutia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu