6 nov. 2014

Servicii



Beneficiile externalizării serviciilor RU:

  • Reducerea cheltuielilor prin eliminarea taxelor şi impozitelor pentru un angajat permanent

  • Transferul responsabilităţii privind respectarea legislatiei muncii şi declararea contribuţiilor către stat

  • Reducerea riscurilor legate de aplicarea corectă a tuturor schimbărilor legislative

  • Eliminarea costurilor pentru procesele de recrutare.


SERVICII OFERITE

I. Administrare de personal

Gestionarea dosarelor de personal ale angajaţilor Beneficiarului:

  •  Întocmirea contractelor individuale de muncă

  •  Întocmirea actelor adiţionale, deciziilor şi efectuarea modificărilor în Registrul general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic

  •  Întocmirea actelor adiţionale cuprinzând clauzele specifice ale contractelor de munca 

Gestionarea relaţiei cu Inspectoratul Teritorial de Muncă:

  • Înregistrarea on-line a contractelor individuale de muncă
  • Înregistrarea în Registrul general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic a modificărilor intervenite prin actele adiţionale de modificare ale clauzelor prevăzute în contractele individuale de muncă

  • Înregistrarea în Registrul general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic a deciziilor (actele de suspendare şi actele de încetare a contractelor individuale de muncă)

  • Înregistrarea în Registrul general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic a schimbărilor intervenite în starea civilă sau pregatirea profesională a salariaţilor

  • Întocmirea şi transmiterea în termenele legale a Registrului general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic către Inspectoratul Teritorial de Muncă,

  • Întocmirea adeverinţelor de salariu pentru angajaţi, Generarea şi transmiterea de rapoarte specifice Word/Excel/pdf.

II.  Recrutare


  • Postare anunţ de angajare
  • Selecţie CV-uri
  • Interviu preliminar cu potenţialii candidaţi
  • Interviu face-to-face cu candidaţii selectaţi
  • Prezentare short-list către Beneficiar
  • Verificare referinţe candidaţi (la cerere)
  • Testare psihologică (la cerere)

*Se oferă perioadă de garanţie de 60 de zile pentru candidaţii selectaţi şi angajaţi (în cazul în care Beneficiarul consideră că aceştia nu se potrivesc cu cerinţele postului).


III.  Salarizare


  • Întreţinerea bazei de date a salariaţilor prin operarea la zi a modificărilor intervenite (introducerea noilor angajaţi, procesarea plecărilor de angajaţi, modificări de salarii, funcţii, departamente).

  • Preluarea şi verificarea datelor primare de la Beneficiar.

  • Introducerea şi verificarea pontajelor primite de la Beneficiar.

  • Operarea bonusurilor, orelor suplimentare, orelor de noapte, sporurilor, reţinerilor.

  • Introducerea concediilor medicale conform datelor primite de la Beneficiar.

  • Calculul salariilor şi generarea statului de plată pentru Beneficiar.

  • Generarea fluturaşilor de salarii (în format pdf).

  • Întocmirea declaraţiei unice D112 - “Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominala a persoanelor asigurate”.



IV. Mentoring

Asistarea şi formarea noilor angajaţi în departamentul de Resurse Umane.

Evaluarea angajaţilor din departamentul Resurse Umane.

Principii de lucru:

  • Confidenţialitate

  • Seriozitate

  • Profesionalism

  • Dedicaţie şi implicare în fiecare proiect

  • Excelenţă


Oferta de servicii se personalizează pentru fiecare client în parte în funcţie de numărul de persoane per societate, solicitările beneficiarului şi alte variabile. 

Cere oferta personalizata!

office.hrss@gmail.com

0724.508.637

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu