- Reducerea cheltuielilor prin eliminarea taxelor şi impozitelor pentru un angajat permanent
- Transferul responsabilităţii privind respectarea legislatiei muncii şi declararea contribuţiilor către stat
- Reducerea riscurilor legate de aplicarea corectă a tuturor schimbărilor legislative
- Eliminarea costurilor pentru procesele de recrutare.
SERVICII OFERITE
I. Administrare de personal
Gestionarea
dosarelor de personal ale angajaţilor Beneficiarului:
- Întocmirea contractelor individuale de muncă
- Întocmirea actelor adiţionale, deciziilor şi efectuarea modificărilor în Registrul general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic
- Întocmirea actelor adiţionale cuprinzând clauzele specifice ale contractelor de munca
Gestionarea relaţiei cu
Inspectoratul Teritorial de Muncă:
- Înregistrarea on-line a contractelor individuale de muncă
- Înregistrarea în Registrul general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic a modificărilor intervenite prin actele adiţionale de modificare ale clauzelor prevăzute în contractele individuale de muncă
- Înregistrarea în Registrul general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic a deciziilor (actele de suspendare şi actele de încetare a contractelor individuale de muncă)
- Înregistrarea în Registrul general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic a schimbărilor intervenite în starea civilă sau pregatirea profesională a salariaţilor
- Întocmirea şi transmiterea în termenele legale a Registrului general de evidenţă a salariaţilor (REVISAL) în format electronic către Inspectoratul Teritorial de Muncă,
- Întocmirea adeverinţelor de salariu pentru angajaţi, Generarea şi transmiterea de rapoarte specifice Word/Excel/pdf.
II. Recrutare
- Postare anunţ de angajare
- Selecţie CV-uri
- Interviu preliminar cu potenţialii candidaţi
- Interviu face-to-face cu candidaţii selectaţi
- Prezentare short-list către Beneficiar
- Verificare referinţe candidaţi (la cerere)
- Testare psihologică (la cerere)
*Se oferă perioadă de garanţie de 60 de zile pentru candidaţii selectaţi şi angajaţi (în cazul în care Beneficiarul consideră că aceştia nu se potrivesc cu cerinţele postului).
III. Salarizare
- Întreţinerea bazei de date a salariaţilor prin operarea la zi a modificărilor intervenite (introducerea noilor angajaţi, procesarea plecărilor de angajaţi, modificări de salarii, funcţii, departamente).
- Preluarea şi verificarea datelor primare de la Beneficiar.
- Introducerea şi verificarea pontajelor primite de la Beneficiar.
- Operarea bonusurilor, orelor suplimentare, orelor de noapte, sporurilor, reţinerilor.
- Introducerea concediilor medicale conform datelor primite de la Beneficiar.
- Calculul salariilor şi generarea statului de plată pentru Beneficiar.
- Generarea fluturaşilor de salarii (în format pdf).
- Întocmirea declaraţiei unice D112 - “Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominala a persoanelor asigurate”.
IV. Mentoring
Asistarea şi formarea noilor angajaţi
în departamentul de Resurse Umane.
Evaluarea angajaţilor din
departamentul Resurse Umane.
Principii de lucru:
- Confidenţialitate
- Seriozitate
- Profesionalism
- Dedicaţie şi implicare în fiecare proiect
- Excelenţă
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu